söndag 15 augusti 2010

Fototriss - blank





Mer blanka bilder hittar du HÄR!!

10 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj va läckra blanka veteranare du bjuder på.
Ingen favorit för jag gillar dom alla.
Snyggt...blankt.

Ha d gott.

Anni sa...

En hel del blank krom bland bidragen idag - alla är så snygga! Jag kan bara ana jobbet som ligger bakom det blänket!

Beppan sa...

Snygga, blänkande veteraner!
Härlig triss!!

Monica o Jacob sa...

Snygg triss i dubbel bemärkelse, skulle inte tacka nej till någon av dom.
Ha en skön vecka;-)

Lena Rollmar sa...

Vackra blanka pärlor!

Lena Rollmar sa...

Vackra blanka pärlor!

carina@pocolococreativo sa...

Åh så läckert! Den sista skulle jag kunna tänka mig att äga!

Ma.links sa...

Blanka fina bilar! Man skulle ha en sån i garaget...

Della sa...

Dom har det putsats på länge kan jag tro.

Jah Hollis sa...

Snygga, blanka bilar gör sig alldeles utmärkt i veckans tema. Fina bilder.