måndag 10 november 2008

Hemma igen!

Hej alla vänner där ute! Nu är jag hemma igen. Men det har jag varit sedan sent på onsdagkväll. Har tyvärr varit upptagen sedan dess, så bloggen har fått vila extra länge. Allt ordnade sig till slut, vi tog oss ner med Norwegian, några timmar senare. Gick bort 5 timmar där på en solig dag. Hem åkte vi 2 timmar tidigare än från början ( o dyrare). Hemresan blev via Barcelona, här nedan ser ni flygledartornet!! När vi skulle vidare från Stockholm, var det flyget försenat pga dåligt väder i Oslo!! Planet skulle flyga därifrån, nämnligen. Den förseningen blev ca en timme.
På fredag är det dags att flyga igen!! =)




7 kommentarer:

Mindi sa...

Var ska du på fredag då? :)
Nyfiken i en strut blir jag ju. ;)

Kramis
M I N D I

Annika sa...

Vad du är ute och ränner då!
Vad har du i kikarn denna gång måtro?

Vet inte om jag ska tacka eller för monstret som du skickade över ; )

Gårdsromantik sa...

Vad bra att ni kom iväg trots att det kostade lite extra.

En resa till - var skall den gå?

Kram Maud

Maritha sa...

Hej!
Kikar in hos de som är med i julswappen för att se vilka ni är.
Kram Maritha

Anonym sa...

Det var värst vad du flyger och far! Ska du rädda alla flygbolag från konkurs alldeles själv :-)
Ha det så gott! /Anette

Wickans värld sa...

Ja, jag måste ju bidra till mitt gällande växthuseffekten...
Här hemma köper vi ekologiskt, komposterar, kör miljövänligt (när vi nu kör), eldar med ved, ja o mycket mer. Lite onyttigt måste vi få göra....
Den här gången blir det bara kungliga huvudstaden. Ska på teater!!

Anne sa...

ska bara säga hej från en swappare till en annan.

Ha en trevlig helg i Huvudstaden ;)

Kram Anne