torsdag 3 september 2009

Så synd!!

Att det inte var fler som såg föreställningen med Ennio Marchetto i Umeå ikväll. En italiensk man som "play-backade" en massa låtar o var "klädd" i papperskläder. Som många av oss sa "det går inte att förklara för dem som inte var med". Kolla in Youtube o se en film från en föreställning eller på hans hemsida! Jag lovar att ni kommer att skratta! Kanske inte lika mycket som vi som såg föreställningen. Alla gick ut med breda leenden på läpparna! Tyvärr så kan ni inte se honom i Sverige nåt mer under den här turnen, han var på Södra Teatern för några dagar sedan o nästa stopp blir i Berlin! Men glöm inte namnet Ennio Marchetto!!





3 kommentarer:

Johanna sa...

Jag fattar ingenting, men vad bra att det var bra iaf! :) Men duuuu.. jag tror inte varken Andreas eller Boris skulle passa i paljettmössan.. :) Tack igen för mössan förresten! Den är jättefin och du är superdupersnäll! :)

Natti natti!

Puss och kram!

Wickans värld sa...

Nej, jag skriver ju det! Det går inte att förklara för den som inte var där! Nåt helt annorlunda. Titta in på sidorna jag hänvisade till!

Kajsa sa...

Hej Wickan!
Vilka härliga tofflor. Han kommer till oss på måndag (Jobi-killen). Kanske skulle kolla in hans skor/tofflor då.
Vad härligt med massagen och skrubbningen i Turkiet. Det är något jag skulle vilja prova. Är det dyrt?
Ha det gott!
Kram
Kajsa