tisdag 22 december 2009

Foton

Tänk så bra det är med foton! Jag har medvetet inte tagit fram mina julbonader bl a den ni ser här ovan. Visst är den fin? Det jag vet om den är att den är över 50 år åtminstone. Den kanske kommer fram ändå... Ja, foton var det... Sitter o tittar på en massa "före-jul-foton", å då ser jag massa saker som jag inte ens kommer ihåg att jag har!! Har inte pyntat så mycket öht i år (tiden bara drog iväg...), men nu har jag bl a blivit påmind om några fina ljuslyktor som jag ska ta fram! Blir kanske lite mer pyntat här hemma o kanske lite mer bloggat också!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vaddå nakna? Menar du att de inte har nåt vitt tjosanhoppsan på sig? Det är inte gott med sånt, blir bara ännu sötare.. Och jag är ju redan tillräckligt söt vettja! :)

Har du inte julpyntat mamma? Jag måste ju få komma i lite julstämning imorn ju....

trollmor sa...

God fortsättning på julen !
Hoppas att allt är bra med dig
kramis ewa