måndag 21 december 2009

Mitt i naturen


För drygt en månad sedan hade vi tv-inspelning bakom vår ladugård! Det var Mitt-i-naturen-gänget med Martin Emtenäs som skulle spela in julavsnittet. Givetvis regnade det den dagen (kvällen)! Bilderna ovan är tjusiga kulisser som var uppställda mitt i skogen, det enda som nu finns kvar är vår vedspis som inte hittat in än! Men gissa om det såg mysigt ut med julgran o adventsstjärna där "mitt i naturen"!!
Vill ni se programmet så sänds det nu på onsdag (den 23) klockan 20.30!

4 kommentarer:

maria sa...

jag kommer med största sannolikhet glömma bort men annars ska jag nog se det minsann :P

AnCa sa...

Klart man måste titta om det är hemifrån dig!!!

Stooora julkramen till dig!

Johanna sa...

Då får vi se det hemma hos er då! :)

Wickans värld sa...

Ja, som det ser ut bakom vår lagård, ja.... Träd, träd o åter träd!