lördag 4 oktober 2008

Fina blomarrangemang!

"Vår" blomsteraffär har så fina blomarrangemang inför helgerna. Dom brukar kalla dem fredags- o lördagsgodis!! Kan inte låta bli att handla där både till mig själv o när vi ska bort.

Den här fick dottern med fästman på deras gemensamma 50-års fest förra helgen, ja, eller 2 gånger 25!



Den här behöll jag själv!


Den här gav vi bort igår när vi var bortbjudna på middag. Arrangemanget är på en likadan skål som jag köpte förra året!!


Svärmor fick en fin bukett på sin födelsedag i veckan, men den glömde jag att fota!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilka vackra arrangemang - mycket bättre än vanligt lördagsgodis.

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Jag glömde ju säga.

Kyrkbyns kök och matsalar är en nyare restaurang - ligger i ICA`s gamla lokal.

Sedan finns både Margarethas värdshus och Kaptensgården.

Alla tre är högklassiga Gourmetrestauranger!

Kram Maud