fredag 1 januari 2010

Första dagen...

på 2010.... inleddes tradiontionellt med Nyårskonsert från Wien (från rumssoffan). Underbart! Jag hade förmånen att se dem live för några år sedan. Tyvärr, så kommer de inte till Umeå i år. Men ni som inte hört dem, förstora bilden o se om du ha möjlighet att lyssna på dem i närheten av dig, För övrigt en lugn dag (har väl kommit en halvmeter snö under dygnet, så jag har hållit mig inne, förutom för att fylla på mat till fåglarna!). Sett (sovit mig genom) några filmer, ätit tårta med goda vänner, ätit lite oxfilérester från gårdagen...
God fortsättning alla vänner därute!



4 kommentarer:

trollmor sa...

God fortsättning på det nya året!
Ja du nu räcker det med snön.
Här var det som slapp igår också men det är skönt med såna dagar ibland.
Kram på dig
ewa

Johanna sa...

God fortsättning! :) Själv hade jag aptråkigt på jobbet.. Fanns typ inget att göra och trött se nanting va ja! Nu måste jag äta.. är hungrig.. :)

Puss och kram!

maria sa...

nopes inte ny adress.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja det kan jag tänka mig är väldigt pampigt !
Gott Nytt År på dej !
Kraam/Lotta