onsdag 27 augusti 2008

Utan ord


Fler bilder utan ord hittar vi hos Pumans dotter!

7 kommentarer:

Pumita sa...

Flugsvampar är bara så söta! De får mig att tycka om hösten... åtminstone lite! ;)

Anonym sa...

Står fint och lyser varningsrött i skog och mark den där flugesvampen.
Men, visst är det en vacker svamp:-)
Tjingeling i svampskogen

Anonym sa...

Du plockade den väl inte!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Får mej att tänka på Tomtebobarnen!
Kram
MArie

Kajsa sa...

Tänk, den svampen har alltid fascinerat mig! Farlig, men vacker - som vi kvinnor ungefär! :)
Undrar vad E.B. tänkte på när hon lät de söta små barnen i Tomtebo gå klädda i dom?!
Åh, så många fina ljus du köpt. Man nästan längtar till hösten.
Ha en bra dag!
Kram
Kajsa

junhe sa...

dt finns mycket svamp ute i skogen just nu...och den där svampen kan man inte undgå att hitta =) ha en bra helg/ kram junhe

Elisabeth sa...

*S* hallojsan....
va fräck....jag har nog systersvampen på min sida*S*
jag har åxå himlaskuggor i min svamp-
är det lungt å skönt hos dig??