lördag 5 april 2008

Semesterbilder....

Måste berätta om vår trevliga resa till Spanien!! Vi har varit o hälsat på goda vänner som har hus där nere i den underbara värmen! Det har varit trevligt o underbart att hälsa på er, tusen tack för oss!! Det är första gången som både jag o min man varit på spanska fastlandet.



Här är den underbara ute/innerummet där vi bl a intog våra måltider. Vi satt här från frukost till sena kvällen, om vi inte var "ute" förståss!! Åhh, vad jag längtar tillbaka till er - B o R!!


Den ljuvliga bougainvillean blommade för fullt....


Den tjusiga grinden.... Jag tror maken har blivit smittad av mitt "konstiga" fotande - han har också tagit kort på grinden!!


De spelande indianerna finns även i Spanien....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
När jag ser dina bilder får jag en längtan iväg till varmt land. Spanien är trevligt.
Hoppas att du har en go helg.
Kram, Anita

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj , vad mysigt !! Spanien är oxå ett av mina favoritland . Jag hade en kopis som bodde där förut och då hade man ju anledning att åka dit . Men nu var det länge sedan , hon flyttade hem för många år sedan .
B.blommorna är ju sååå vackra .
Hoppas värmen snart kommer hit oxå !
Kram/Lotta

A home far away sa...

Det ser verkligen supermysigt ut jag förstod att ni har haft det bra:-)

Randi sa...

Bougainvillean är bara så MAFFIG! Älskar den. Hoppas du tog med dig lite värme hit upp ...
Kram Randi

Fotograferande Maria sa...

HeJ! Oj avd jag vill åka till spanien nu. SÅ fint ser det ut! Kram / Maria