lördag 31 januari 2009

Reaköp o present...

...som egentligen är en julklapp! Reaköpet, tre saker betala för två. På den eviga rean på Hemtex! (Ja, ni har väl sett att de har fått "på skallen" för att de har rea för ofta? Men inte mig emot! ) Jag fick tag på kuddar i lin, synd att det fanns just bara tre kvar. Skulle haft en till i vardagsrummet. Julklappen, den härliga yllefilten som jag inte använt än. Den är ett bevis på att barnen känner en. Jag gick in på Hemtex (just det! ) när vi var på stan o julhandlade, plockade för mig en beige yllefilt o några småsaker. Tänkte att "nej, jag går in sen" för yngste sonen o jag skulle mötas på en affär en trappa upp, så sakerna lades tillbaka. Men jag glömde bort att gå in på Hemtex sen. När det då är julafton o jag ska öppna en av presenterna från äldste sonen med fästmö, då ligger den härliga yllefilten där!! Gissa om jag blev glad!! Har inte visat någon av mina julklappar, men här har ni då en!



3 kommentarer:

Stina sa...

Härligt! Vill alltid ha en filt när jag sitter i soffan på kvällen.:-) Kramis

NICOLINAS BONING sa...

Vilken lycka när du öppnade paketet och fann den goa pläden där i:-)
Tack så mycket för utmärkelsen...som jag absolut inte har gjort mig förtjänt av (just nu iaf...fniss...)!
Jag orkar faktiskt inte ens starta datorn på kvällarna numera:-(
I början på mars är jag arbetslös igen så då hoppas jag verkligen att orken för bloggandet kommer tillbaks för jag saknar det.
Hela dagarna håller jag på med "startmappar" till det veckolånga tävlandet som sker under sista veckan i februari så mitt huvud är smällfullt med olika startnummer,PM,säckar till överdragskläderna,reklamlappar,
streckkoder till dom olika loppen,antal vi gör per dag så vi hinner bli klara i tid,sjukfrånvaro av personal mm...
ja,som du förstår så är man lite urlakad när man kommer hem,men det är roligt.
Så din utmärkelse känns riktigt.riktigt bra just nu:-)
Kramar/Birgitta

Anette sa...

Ibland har man tur!
Ja, det där eviga rean på Hemtex har man ju märkt. De ligger ju nära affären där jag jobbar så man kollar ju ofta där.
Maken fick en fin fleecefilt i julklapp av nån affärskontakt. I svart och vitt. Jättesnyggt!
Ha en bra kväll. Kram.