fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13!!

Idag är det vad många säger en otursdag. Men jag har aldrig behövt känna av det, peppar, peppar =) Med tanke på mitt tidigare inlägg i veckan om vår 32-årsdag (tack för alla grattis!!) - min man o jag flyttade ihop den 13, men inte en fredag om jag vill minnas rätt.
En annan jubilar idag är min brevkompis sedan 42 år tillbaka som fyller jämnt idag. Ett stort grattis till dig o ha en skön dag!!

Här nedan är en bild från vårt toalettfönster på övervåningen!! Vi har vedbod nedanför som det ligger några deci snö på o snön på hustaken har ruschat ner o hänger över... Det är lite mörkt där inne! Men bara det blir "blia" så rasar väl allt!



Ta det lugnt nu idag alla där ute!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nja - ett datum har nog inte så stor betydelse för hur dagen utvecklar sig - men är ändå en sån där "kul" grej som utvecklats från ...........ja någonstans...

Anette sa...

Nämen, snart är ni helt insnöade *ler*.
Fin blomma på fredagsfärgen. Ha en bra helg! Kram!

Anonym sa...

Tack, kära vän! Har just landat hemma igen efter en otrolig helg med mina nära och kära. Vilka kalas de hade ordnat.

Kram Kicki