onsdag 11 februari 2009

Ordlös onsdag

Vinter / kyla...

...behövs för att kunna köra skoter... på snö! Man kan ju faktiskt köra med en snöskoter på vatten också (på sommaren!). Jag hoppas att sonen håller sig till att köra med sin skoter på snö!
Igår var det jättebra skoterväder o han körde ungefär 20 mil!! Ni som inte har provat köra / åka skoter, så är det jättkul! Snöhögarna är som ni ser uppskottade, men vi har kanske en meter snö nu! Gällande kylan är det - 18.3! I morse var det 23...




7 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, jag håller med. Det är tokroligt att åka skoter. Bara det inte är för kallt. ;)
Fin tolkning på temat.
Ha det gott och tack för kommentaren hos mig.

Kerstin sa...

Ja, jag håller med. Det är tokroligt att åka skoter. Bara det inte är för kallt. ;)
Fin tolkning på temat.
Ha det gott och tack för kommentaren hos mig.

Pumita sa...

Oj, det sticker i näsan och på kinderna. Så kallt är det!

Anonym sa...

Väldigt praktiskt också att kunna gå i skoterspår i skogen

Karin Wijk sa...

Skulle gärna åka iväg i den där skotern, verkar vara igång och redo. / Trevlig kväll!

AnCa sa...

Men gud va kallt ni har, dubbla långkalsonger är väl bara förnamnet ;-)

Tycker det verkar lite läskigt med skoter jag, men lite häftigt oxå, kanske...

En värmande kram från mig!!!

Mitt i livet sa...

Häftigt...har en man med ett brinnande intresse för allt som har med motorer att göra men han har aldrig kört skoter,,,,ser härligt ut