torsdag 5 mars 2009

Böcker och filmer

Jag har massor med böcker o filmer jag skulle ha blivit kvitt. Sälja dem till exempel... Någon som vet någon bra site för att sälja dem? Eller kanske någon som vill köpa dem direkt? Här nedan ser ni några av alla titlar jag har. (Förstora bilden för att kunna se ordentligt. Håller på att testa Picasa´s bildprogram...) Efter att ha varit boknörd i åtskilliga år, så finns det alla möjliga genrer... (pris? Ja, 10 kr st + frakt... lika för filmerna...)





De här filmerna är VHS, har en massa DVD också....


Aftonbladet idag finns en artikel om vilka böcker som kan imponer på din dejt. Hemingway har jag nog någon, faktaböcker massvis, vältummade böcker finns också! =)

2 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Åååå det är så gott som omöjligt att bli av med böcker, även om man GER bort dom!! Fast i dag kunde du ha bytt bok på stan - i femton städer, det var stora bokbytardagen!
Synd att det är ännu mer omöjligt att slänga böcker. Eftersom det blir så himla många.

Anonym sa...

Det är gratis att lägga ut auktioner på budera.se

Näe det är inga sprättägg eller så.
Det är jag som räknat helt uppåt väggarna.
Det var en prisskillnad på 5 kronor för 4 ägg och inte 15 kronor. Jösses ibland undrar jag om jag har någon hjärna :)