torsdag 19 mars 2009

Jag ser ljuset!!

Ännu en bild från min insnöade arbetsplats!! Det känns lite instängt att vara i den salen, ni kanske förstår! Så här ser det ut vid alla fönster...




Ett annat ljus som jag ser är att jag förhoppningsvis kommer att skriva mer på bloggen. Det har i huvudsak varit inlägg när det gäller fotoutmaningar den senaste tiden. Det kanske beror på att jag har varit (är) så himla trött o inte orkar så mycket... Men!! Igår var jag hos sjukgymnasten som fixade till de många upphakningar i ryggen o annat elände som jag haft sedan början av december!!
Var jättetrött i går em, ja hela dagen egentligen. Nu hoppas jag att jag ska bli en ny människa o orka mer!! Sedan gör väl solen sitt (ja, om jag inte måste vara i salen ovan, hela dagen...). Solen är uppe när jag stiger upp o finns på himlen till 17.53 idag!! Ljust ganska länge!! Å längre blir det!

Ett jättegrattis till svärdottern som tog körkort igår! Vi firade med tårta o en söt blomma (tog ju inget kort på den...) till henne! Kör lugnt!

3 kommentarer:

Randi sa...

Har svårt att greppa att du har snö...fortfarande.
Här rensas ogräs, häckar klipps och växter planteras. Det märks att vårt land är långt. Du får packa och flytta ner hit...*ler*
Hoppas du snart kryar på dig!
Sänder en stor Styrke-kram
Randi

Johanna sa...

Jaja, så tidigt var det kanske inte.. Kring nio var vi ute.. :)

Anette sa...

Men oj vad mycket snö.......förstår att du vill ha lite ljusare! Men idag är det i alla fall vårdagjämning.
Skönt att du fått hjälp med din rygg också, inget är ju roligt när man inte mår riktigt bra. Hoppas du får en fin helg, med mycket snösmältning! /Anette