söndag 9 mars 2008

Hemma igen!

Nu har jag kommit hem!! Har försökt att lägga in lite bilder, men tji... försöker nu med EN bild o det verkar gå bra! Fick en trevlig överraskning med posten!! Det var Mindi som skickat ett tröstbrev med lite godsaker!! Jag har efterlyst min swap hos posten, men eftersom det är ett vanligt brev går det inte att söka det!! Öppnade hjärtangodiset i eftermiddags o det är redan slut... men jag fick lite hjälp av yngste sonen!


Tusen tack Mindi för ditt tröstebrev! Många kramar till dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju inget dåligt pris. Gott med choklad också.:-) Kram

netha sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Så glad att det kom fram. :)
Det var du verkligen värd vännen! Jag önskar så att det andra också ska dyka upp hos dig.... så tråkigt när det blir så och jag vill ju verkligen att det ska fungera för alla och tar ju åt mig lite. Men nu känns det bättre när du fick trösten i alla fall. :)

Stoooor kram
M I N D I

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Skönt att vara hemma igen ??
Sån är jag i alla fall , borta bra ... hade jättesvårt som yngre /nu med att sova borta får sån hemlängtan .
Vilken snäll son du har , som hjäper dej ;-)
Kram/Lotta

Anonym sa...

Gott och få tröstegåvor:-)
Välkommen tillbaka då i den här världen nu då igen..
Kramar