torsdag 20 mars 2008

Temavecka -rosa

Nu är det dags för rosa (hoppas jag!). Å vad har jag i rosa då? Ja, inte mycket. En rosa lampa, några ljus o ljuslyktor, nåt klädplagg... Inte mycket, men jag tycker rosa är en fin färg!!




Dom här ljusen köpte jag i höstas inför "rosa-dagen". Nu tog jag fram de som fanns kvar o ställde dom i en skål o lite svarta dekorationsstenar / grus! Efter inspiration hos en bloggare!!



Min lilla rosa grymtande gris... Den är så söt!! Den grymtar om jag trycker den på magen! Skulle grymta om någon trycker mig på magen också!

5 kommentarer:

En liten AnCa sa...

Kul att du kom på det till sist ;)

Gosegrisen skulle passa i min grissamling, har du sett hela gänget??? Kolla inlägget den 13/2 2007!!!

Kramis // AnCa

Anonym sa...

Tjingeling ! Kikar in o vill önska dig en riktigt go o glad påsk.

Rosa - vad är det för färg?
Snyggt på andra , men har aldrig gillat den riktigt.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Glad Påsk!!

Amoroso sa...

Skrattade gott åt ditt inlägg. Jag sitter här hemma med över 20 bibliotekslån. Och tror också på en sommar. För jag har nyss inhandlat alla Marie Hermansons böcker och ser fram emot att läsa dem i sträck under några lata sommarveckor (självklart med mycket sol) Hoppas du nappar på både klassiker och annat, härligt med bibliotekarier som inspirerar! Hoppas du får en härlig påsk! (kan man annat med en sådan goding i hemmet? håll hårt i honom :-)

Mindi sa...

Allt som är ROSA är fint! ;)
*love it*

Bamse kram till dig!!!!
M I N D I