fredag 21 mars 2008

Temavecka - grön

Som egentligen var häromdagen, o jag tog gul, som är i morgon... men då är jag ju inte hemma, så det får bli idag. Det blev ändå fel så det spelar nog ingen roll! =)

Delar av den här hörnan visade jag på tisdagstema - grön! Nu har jag hittat 2 ljuslyktor som fått plats i den gröna hörnan. Har inte så mycket grönt heller här hemma, förutom mina blommor!


Nu ses vi kanske inte förrän den sista mars... får se om jag har möjlighet att lägga in något när jag är borta! Ha det så trevligt till nästa gång vi ses, det ska jag ha! Fortsatt glad påsk!

3 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas påsken varit bra!!

kram Linda

Anonym sa...

Så kan det gå när inte haspen är på;-) Tisdagstemat kom inte denna tisdag ju..
Trevlig tid o tjingeling

NICOLINAS BONING sa...

Det är klart att ordspråket som säger "Bättre sent än aldrig" passar även på temaveckor när man är någon dag sen;-)
Hoppas du har det bra och på "återseende" när du har kommit hem igen.
Kramar/Birgitta