onsdag 12 mars 2008

Ordlös onsdag

Säger kanske en hel del...

... men inte allt!!

17 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Hur ska man tolka det här då? En hägring, ett tillstånd eller vardag? Snygg skylt!

Marika på Odlingspyssel sa...

Man kan inte gå fel i alla fall!

Anonym sa...

Visste du att om man har linser på sig och står i skenet av en neonlampa så kan ljuset speglas i linserna så att det ser ut som att man har lysande ögon? rätt coolt faktiskt!

Frukostflingan sa...

Oh vad man får lära sig om neonbarskyltar, lysande ögon kan man också få när man har druckit för mycket *fniss*

Anna-Eva sa...

Läcker bild men vad är det den INTE säger? :)

Sarah sa...

Läckert ;o)

Rajson sa...

Ja den baren kan man inte missa.

Randi sa...

Läckert fångat!!!
Härligt & vackert ljus.
Kram Randi

Della sa...

Ja, den syns! Inte går man fel där inte.

Anonym sa...

Enkelt, snyggt, lätt att hitta. Häftigt det där med linser. Då kan man välja färg beroende på bar skylt ;)

Ninni sa...

Ljuset leder oss rätt...eller fel?:-)

Anonym sa...

Neonljus ser man i alla fall:-) Härligt foto.

Anonym sa...

Det är ingen som sett nåt ljus i mina ögon när jag haft linser... =(
Men jag får kolla på sonen o dottern nån gång o kolla deras lysande ögon!

Bilden ljuger!!! Den häftiga barskylten fick sonen i går, i födelsedagspresent av en kompis!! Han har bara ställt den på en högtalare! Baren var inte öppen igår... Men vi fick god tårta, men kaffet o tom en kaffebryggare hade jag med mig (ja, han fick det motvilligt i present!)
Jag har tingat på skylten till min "stora" fest nästa sommar!

Pumita sa...

Det var en originell skylt, snygg!

Mindi sa...

Hej vännen!

Allt väl med dig? :)

Ja du se i alla fall filmen EVENING... den var bara så-å bra. :)

Stor kram
M I N D I

Johanna sa...

Ja det var så lite så! :) Fick oss lite smörgåstårta hos lillebror och en kopp kaffe! Som jag gjorde då.. :) Kram kram!

Anonym sa...

Kul bild!

Det ser ut som skylten sitter på en "lampfot". Kan det vara så tro?