fredag 21 mars 2008

Temavecka - svart

Å svarta bilder blir det... Nu har maken förstått att den nya kameran inte tar så bra bilder. De flesta blir alldeles för suddiga, vad nu det beror på. Dom är blev inte suddiga, men mörka... Men ska det vara svart så blir det!!



Ovan är ljusstakarna som maken köpte i Kenya, för några år sedan. Speicalkrukan för tre blommor var ett fynd för 10 kr på ICA-Maxi!!


Usch, den här bilden borde jag inte visa... är ju så himla mörk... Men har maken varit i mörkaste Afrika, så har han! Kanske därför bilderna blev så mörka o för att det just är svart som är dagens färg! =) Schimpansen som sitter där i mitten köpte han nu i Uganda, där han varit nyligen. Måste lägga in en bättre bild på den senare. Jag fotade bara den, men... suddig, suddig...
Som ni ser i bakgrunden så har vi ordentligt med snö, det är nästan 10 grader kallt o sol ute. Mina ungdomar har gjort upp en eld där ute (ser röken från där jag sitter!). Ska klä på mig ordentligt nu o gå ut till dem. Blir lite korvgrillning sen... Ha en bra långfredag!


När jag tittar på förhandsvisningen så är det bara mörka, mörka bilder...suck... o snyft....

Inga kommentarer: