onsdag 2 juli 2008

Ordlös onsdag!

En fransk dörr!!



Mer ordlöst hittar du hos Krokofanten!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är dörrar facinerande (stavas det så). Jag har också pippi på att fota dörrar och fönster när jag är ute och reser.

Pumita sa...

Som leder till? En sval och skön vinkällare kanske.

Husbilen Credo sa...

Dörrar , fönster gammla hus allt av modell äldre är jätte kul och fota - ha en fin dag

Sara sa...

Det här var en helt annan dörr än den som en av de andra ordlös-onsdag-fotograferna hade. Rosa och pluttigt vs avskalat och robust? Jag gillar båda!

Anonym sa...

En så vacker gammal dörr. Dörrar är verkligen fascinerande! Jag gillar att fota dörrar när vi är ute.

Mina hästskor är sådana som maken hittat ute i åkrarna och de ligger bara i en hög utanför ladugårdsdörren. Man borde nog sätta upp dem någonstans.

Anonym sa...

Vacker dörr, men undrar vad som hänt i nederkanten.......

Ninni sa...

Vacker dörr! Jag är också en som alltid kommer hem med bilder på dörrar och fönster...Men visst gör det stor skillnad för hur ett hus ser ut om man har en vacker dörr.

Della sa...

Dörrar är alltid intressanta att fotografera. Undrar vad som finns bakom din fina?

Klimakteriehäxan sa...

Det är nåt visst med dörrar. Kom nyss hem med en sån där affisch som bara består av dörrar.

Randi sa...

Jag är också helt fascinerad av dörrar och fönster när jag är ute på upptäcksfärder.
Den här dörren blir man förstås nyfiken på.

Wickans värld sa...

Har ingen aning vad som fanns innanför... Tyckte bara om dörren, därför fotade jag den!! =)

Maria sa...

Jag har också dille på att fotografera dörrar när jag är utomlands. Man kan ju fundera mycket över vad som finns bakom...
fantasin har inga gränser!

Roligt med din boklista i högerspalten...har läst endel....resten får bara tips till framtida läsande!