torsdag 2 april 2009

Äpplet faller inte långt från päronträdet...

Med vilket menas att jag o min dotter har samma passion... skor! Det här är mina senaste inköp. Det är fotvänliga skor från Jobi. Det företaget kommer till mitt jobb o har visningar, man får prova o sedan är det bara att beställa... eller låta bli! Men det kan jag inte göra! Den här gången blev det ett par sandaler (de vänstra) som jag har tänkt att ha på jobbet o ett par sandaler för sommaren. Hade tänkt köpa ett par gladiatorsandaler, men de hade inte med min storlek o jag tordes inte köpa dem oprovade. Här har jag testat bildredigeringsprogrammet Picasa, btw, som just min dotter visat mig.



2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja skoooor! :) Men du får nog göra bilden lite större, den blidde så liten.. Du har gjort om också, håller du på med en ny header nu eller? Har du haft bilden på dig som liten förut? Puss och kram!

Johanna sa...

När du lägger in bilden kan man välja storlek.. Testa stor vettja! :)