torsdag 2 april 2009

Torsdagsreflektion

Nu är det något som har hänt! Mitt tredje inlägg idag!! Ja, o det är det jag ska reflektera över. Bilden visar vår kökssoffa, där det är så skönt att lägga sig en stund efter en dags arbete. Där har jag velat ligga ofta ett tag, jag har varit såå himla trött. Men, natten till idag sov jag ganska precis 8 timmar + att jag sov framför tv:n o en stund på soffan. Idag har jag varit jättepigg o det känns så skönt!! Vi har fått sommartid, det är ljusare o vi har dessutom fått se solen några gånger. Jag har dessutom städat undan en hel del idag o som synes även haft tid att vara ute på nätet o på bloggen! Hoppas jag kommer att fortsätta med torsdagsreflektionen!




4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag somnade på soffan idag jag.. Tror inte ens jag hade på tv:n och klockan var typ 15.. :P


Natti natti! Puss och kram!

Johanna sa...

Jahaaa, menar du bilderna i själva kollaget? När du klickar på de olika bilderna (när du är i själva kollagefunktionen) kan du dra ut dem så de blir större.. Där kan man också vrida på dom.. Va det det du funderade på kanske?

Kramelikram!

Anette sa...

Ojoj, nu blev jag nervös ett tag......satt och skrev på en lång kommentar till dig och sen gick det plötsligt inte att skriva mer. Kom efter en stund på att tangentbordet går på batteri så det var bara att byta.....puh!

Så skönt att du känner dig piggare! Visst känner man skillnad när ljuset återvänder. Hoppas nu att snön smälter ordentlig hos dig. Det är väl läge för en rekordtidig och rekordvarm vår i Norrland tycker jag!
Så du har inte sått ännu. Jag har också lite kvar att så, men lider av platsbrist. Så jag grunnar på om jag kan flytta ut lite i växthuset. Har ju fiberduk att lägga över så nån minusgrad ute kan det bli. Blir det för kallt får man väl bära in allt igen. Hmm, ska fundera lite på det!
Ha en härlig helg och hoppas att solen lyser på er! Kram Anette

Trebarnsmamman sa...

Men visst är det härligt när man är pigg och utvilad! Man hinner och orkar så väldigt mycket! Fortsätt unna dig regält med sömn så kommer denna våren flyga fram i lyckans tecken ;)