onsdag 8 april 2009

Ordlös onsdag



Mer ordlösa bilder här!

12 kommentarer:

Marie sa...

Lite lagom stillsam sport.

Anette sa...

Från Frankrike? Lite lagom sport att syssla med i den värmen kanske. /Kram Anette

LottaM sa...

En sport som skulle passa mig inget ansträngande här inte.
Fint foto.
Önskar dig en Glad Påsk!

annalarssonphotography sa...

Lagom sport för mig också :)

Skickar värmande tankar till dig för att hjälpa till så att snön smälter!

Ha en fin dag!
Anna

NatureFootstep sa...

är det boule det där? Heter det så. Ser trevligt ut i alla fall.

Amanda sa...

Passar mig perfekt, utsikten är inte heller så dum. Vi fick en egen bana anlagd i parken nedanför vårt hus förra sommaren. Grannarna brukar träffas ibland och kasta kloten. Ibland är jag riktigt pricksäkert andra gånger, tja inte så bra ... /Amanda

Anonym sa...

Skön sport boule!

Carin sa...

Ja världen är allt bra liten. Såg på bilderna i något tidigare inlägg att du just varit i Lycksele.. :) Det är faktiskt en väldigt fin stad trots att den är liten. :) Fin blogg du har förresten. Brukar titta in lite då och då.

/ Carin (Johannas kompis)

Wickans värld sa...

Här har ni ett gäng "farbröder" som spelar boule i södra Frankrike i maj förra året.
En lugn o stilla sport som blivit av en pensionärssport här hemma. Fast jag o mina gy-elever brukar också spela några gånger per år... =)

Hero sa...

Fint foto som visar en rolig sport!
Glad Påsk

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

En Glad Påsk önskar jag dig!
Kram
Marie

SysterLilli sa...

Boule är roligt, stilla ro och taktik passar mig. :)