fredag 22 februari 2008

Den som väntar på nåt gott...

... rött och sött, kan ibland få vänta väldigt länge!! Min alla hjärtansdags-swap-present har fortfarande inte kommit!! Vad har hänt med "posten"??? Det som ska ta kort tid tar lång tid att få o det som ska ta lite längre tid tar ännu längre tid...
Förutom swapen så har jag väntat på framkallade foton som blev skickade från Frankrike i början av oktober!! Företaget "ser" leveransens väg ända till det kommer till Sverige o sedan är det borta!! Jag har 500 semesterbilder någonstans i Sverige!!



Bilden ovan har min dotter målat när hon gick i åttan. Måste fråga om det är någon olycklig kärlek som fått "stå modell"...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Men vad tråkigt att du inte fått ditt hjärtepaket. Jag har också ofått ett paket med band och blommor till mitt kortskapande. Himla synd.
Hoppas att ni får en skön helg.
Stor kram från Anita