fredag 8 februari 2008

Inför alla hjärtans-dag!!

Funderade lite över hjärtan-saker o hittade den här skålen i ett skåp! Tror jag köpte det för att arrangera lite julblommor nåt år. Har även en hög kruka med hjärta som jag ska söka fram! Ljusstaken är ett fynd från rean på Hemtex i januari.

Jag fick tag på apelsintheet med chili! Men jag tror att jag gjorde det lite för starkt, eller också var det chilismaken som tog över. Ska göra den lite mildare nästa gång. Annars var den god! Köpte också papaya / lime o det var super! Bägge the´erna är röda.
Handlade också lite garn till en halsduk + lite annat smått o gott inför alla hjärtans-dag o en annan "bemärkelsedag" i veckan. Köpte också saker till Mindis nya swap!!
Ha en trevlig fredagkväll alla ute där!!

7 kommentarer:

Willewira sa...

Hej Wickan!

Roligt att du tittade in hos mig! Du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Läste om alla dina teburkar (och teerna förstås) och tyckte de var jättefina. Själv är jag en notorisk kaffedrickare. Men en ganska kräsen sådan. Det får inte vara vilket skräp som helst. Espressobryggare, av märket rombouts ska det vara... Mmmmmmmmmmm, vilket kaffe!!!

Ha en riktigt skön helg!
/Willewira

Randi sa...

Oj - har du redan börjat pynta med hjärtan. Bra med en påminnelse!
Ha en riktigt skön helg!
Kram Randi

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad mycket fint du hittar därhemma. Kul kul.
Jaså, du ska vara med i swappen. Det blir spännande och mycket hjärtligt kan jag tro.
Ha en go helg.
Stor kram.

Mindi sa...

Hej vännen!

Vet du.... jag blev alldeles kall. :( Har jag tackat dig för utmärkelsen jag fick tidigare??? Har jag gjort det eller har jag "glömt det"? Usch så snurrig jag känner mig nu... Har jag glömt det så skäms jag utav bara den. Har jag gjort det så tackar jag dig så mycket igen. :) Tack sötaste raraste du!!!! Du vet hur man kan göra något GLAD!!!

Kan du maila mig din adress så fort du bara kan så jag kan skicka i väg den i swappen? :)

Kram kram
MINDI

Skatan sa...

Krukan passar utmärkt till den dagen!

/En Non-C-Sjögren-Fan :(

NICOLINAS BONING sa...

Vilka snygga theburkar...gillar inte kaffe så jag sniffar på olika theer...men det är sällan någon ny smak får följa med hem!
Ha en skön söndag och kram på dig/Birgitta

Anonym sa...

Vilka spännande teer det där lät som :) Kan man köpa dom på vanliga matvaruaffärer eller är det hälsokostbutiker som gäller? Söt skål och ljusstake! Kram, Sofie