måndag 11 februari 2008

Hipp hurra!!

För oss, min man o jag, som firar årsdag och förlovningsdag idag. Vi har varit tillsammans i 31 år o förlovade i 29!! Tänk vad tiden går!! Jag skyndade mig hem o lagade till Ceasarsallad, File black and white o till efterrätt toscapäron... Gissa om jag är mätt? Maken fick en stor fin ros av mig också!! Inget kort av allt det goda, så ni får drägla ...fniss... över sonens 20-års-tårtor från förra året (väldigt goda, som han gjort själv!!) Ja, han fyller månad idag... grattis!

Maken?? Inte kom han ihåg att det var nåt speciellt idag, fast jag påmint honom... typiskt!! =)

2 kommentarer:

En liten AnCa sa...

Ja se karlar!!! Menyn lät ju inte helt fel;-) härligt att ha orsaker att fira så här till vardags oxå!!!

Kram å grattis!!! // AnCa

Anonym sa...

Grattis grattis på eran hjärtansdag.
Jag skulle bli ännu mera förvånad om min man kom ihåg vår bröllopsdag.
Kram trollmor