onsdag 28 maj 2008

Ordlös onsdag!

Spegel, spegel på väggen där....



23 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

KUL!

Kram Maud

Boel sa...

Tihi. Det var livat värre.

Anonym sa...

Haha, vilken härlig väggmålning!!!!!

Anonym sa...

Vilken underbart rolig väggmålning. Man blir glad av att se den.
Har du den hemma hos Dig?

Lena sa...

Den piggar upp. KRAMEN!

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Vilken underbart härlig glädjande bild. En sån vill jag ha på min vägg... i arbetsrummet som välkomnar mig varje morgon. Även jag undrar såklart om den finns hemma hos dig eller var denna ispirerande idé finns att beskåda.

Åsa sa...

Det var en läcker bild, jag önskar att det var vad jag såg varje gång jag såg mig i spegeln.

Nässelblom och choklad sa...

Wow, vilken härlig spegel - bild! Visst blir man glad bara av att se den!

Ninni sa...

Den gillar jag...också. Finns den hemma hos dig? Uppiggande!

Anonym sa...

Nä va läcker! Egen-designad? Porträttlik?

Pumita sa...

Vilken kulig bild! Såg att den är tagen i Frankrike... men var?

Anonym sa...

En jätteläcker bild, finns den hemma hos dig?

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken läcker brud , självporträtt !?!?!
Kram/Lotta

Anonym sa...

Vilken rolig spegel. Den skulle jag helt klart göra mig glad om morgonen

Sarah sa...

Läckert och roligt ;O)

Anonym sa...

Så fräck!! Hardu målat den själv?

Wickans värld sa...

Spegeln fanns i vårt kök (!) i lägenheten vi hyrde i Frankrike. (södra, en by några mil från Perpignan) Det fanns olika "spegeltavlor" i de flesta lägenheter + i korridorerna. Så jag är oskyldig till allt gällande den!! =) Men kul är den!

Klimakteriehäxan sa...

Kul! Finns såna speglar på Ikea eller nåt sånt ställe, så man kan få se ut så där rolig och hejsan?

Anonym sa...

Vilken trevlig väggdekoration:-)

Anonym sa...

Vilken brud! Hoppas du känner dej så ibland!

NICOLINAS BONING sa...

Vilken häftig målning:-)
Finns den hemma hos dig och har du i sånafall målat av dig själv?
Läste om bröllosdagen...är det äkta mannen som du...fniss...nämner som herrbekanten;-)
Kramar/Birgitta

Cattis sa...

Vilken glad och läcker bild!

Den gillar jag :-D

Jo, fåglar äter tydligen allt.
Jag visste inte det. Blev lite förvånad över sparvens val av föda. Men, det är klart, måste ju vara bättre än mask och mer lättillgängligt för citysparvar ;-)

kram
Cattis