torsdag 22 maj 2008

Väskor

Ibland får jag för mig att jag ska köpa en ny väska o sen använder jag den aldrig!! Som tex den röda (o snygga) väskan jag köpte i Indien för två år sedan, den använde jag för första gången när jag åkte ner till Stockholm i mars!! Men de två jag köpte i Spanien förra månaden, av dem har jag dagligen använt en!! Nu har jag köpt två till i Frankrike!! Den lilla har dottern fått, den är så himla söt! Men den räcker visst inte till, till allt som hon ska ha med sig... Den större är till mig, o den har jag använt sen vi kom hem!!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg - det blev inga skor denna gång!! =)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta väskor! Väskor, liksom skor, kan man aldrig få för mycket av :) Eller jo, det kan ju ta mycket plats. Men det är så kul att kunna variera! Kram, Sofie

Anonym sa...

Så typiskt mig oxså.. har en massa väskor som både hänger i garderoben och i hallen här.. gillar ju att shoppa väskor, men när ska man använda alla.. Jag tar helst min tygväska med en massa fickor både utanpå och innuti.. Ha de fint kramar från Skånesolen idag.

Anonym sa...

Så är det här också, jag har minsann väskor, inköpta i tron att de skulle komma till användning, men de ligger där. Favoriten börjar bli riktigt sliten, så jag får väl skärpa mig och leta fram någon annan som går att använda.
Ha en fin helg!
Kram