lördag 10 maj 2008

Vår eller sommar?

Våren hos oss är över på nolltid! På drygt en vecka har all snö försvunnit, från att ha varit någon minusgrad på natten har vi nu + grader dygnet runt, gräsmattan är snart helt grön o träden har också börjat grönska!! Riktig sommar har vi inte än men nästan!! Här nedan ser ni en groda som Boris hittade på gräsmattan förra helgen. Den fick sig en kyss, ja Boris slickade på honom, men det blev ingen prins. Jag provade inte alls att kyssa den ...


Har jag varit osynlig på bloggen denna vecka, så blir det inte bättre veckan som kommer. Jag ska packa min väska alldeles strax, tar flyget till Arlanda i eftermiddag o sen blir det Frankrike en vecka! Vi ses nästa helg! Ha en härlig helg o vecka - det ska jag ha! Hälsningar till er alla där ute i cyberrymden!!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Det går väl inte med en Boris förstår du väl!
Ut och leta upp prins charming och ge hann en puss!

Ha en trevlig Pingst!

Kram Maud