tisdag 6 maj 2008

Tisdagstema

Orange

Funderade om jag skulle ta på mig min nya tröja, som jag köpte i Spanien.... Men jag tog en annan. Fick ändå gå o hämta tröjan för fotografering!! I bakgrunden ligger min hemvävda matta, vävde den i slutet av 70-talet, när orange var modernt! Ja, sen ser vi det som är kvar av snöhögen vid bron... Den o "stora skottarhögen" är den snö som är kvar hos mig. Gissa om det tinade förra veckan?!


Här finns mer orange: http://tisdagstema.se/2008/05/06/orange-2/#comments

9 kommentarer:

Randi sa...

Skön bild!
Hoppas din snöhög försvinner snabbt nu!

Anonym sa...

Herlig. En skikkelig "godt humør"-trøje!

Anonym sa...

Ser ut som en mycket skön och glad tröja :D

Rajson sa...

Funderar på att "chocka" både mig själv och omgivningen med en orange tröja jag med!
Ja nu lär det väl inte vara så många ställen kvar där det finns snö!

Anonym sa...

Snygg topp :0)
Ha det gott.

En liten AnCa sa...

Den toppen kommer att bli toppen når du fått lite sommarsolbränna!!!

Anonym sa...

Vilken fin färg på tröjan! Den påminde min om en långskjorta jag hade då jag var i tonåren. Den var orange, som jag gillade den ;)

Elisabeth sa...

visst har helgen varit härlig här i norr*S* inte alltid vi är varmast i sverige.
blusen såg då väldigt mysig ut....älskar orange..
kramar från umeå

Anonym sa...

Den skulle passa mig :O)