lördag 18 augusti 2007

Blixt och dunder...

Jag satt o kollade lite bloggar o fick lite tips... Gick ut till mitt loppisförråd o hämtade saker, plockade den här blomman, o hörde åskan. Snabbt in o stängde datorn, drog ut en massa elkablar. Gjorde ordning den här "blomklockan" (som egentligen är en ostkupa!) o skulle till mitt arbetsrum o hämta kameran. Just då blixtrar o dundrar det på samma gång, jag ser en ljusstråle (eller vad det nu var) inne i mitt arbetsrum!! Gissa om jag blev rädd? Som tur var hade jag inte gått in i rummet när det hände! Ingen elektronik (som vi märkt ännu) har gått sönder, men telefonerna fungerar inte! Telefonjacket sitter bredvid datauttaget, tänk om jag inte stängt datorn! Då kanske den gått sönder!! Känner sig ganska liten....
NU är det jättefint väder! =)

Inga kommentarer: