onsdag 22 augusti 2007

Borttappad fru...

Jag saknade frun i sommar. Hittade henne idag o hon fick åter träffa sin make. Hon har varit på mitt jobb ett tag, nerstoppad i en påse, stackarn! Dom ser lite suddiga ut... inga kort blev bra på dem. Har köpt dom på Panduro för jättelänge sedan. Dom är knappt 7 cm höga.


Nästa hittade pryl idag är min paradhanddukshylla. Visste jag sett den i sommar, men inte var jag städat bort den. Om jag inte flyttat på den, hade jag hittat den på en gång!! =)
Men ikväll klack det bara till o se - där var den! Här är den inte torkad, ser lite dammig ut efter 20 i vår "bagarstuga". Nu ska den användas igen. Ska vitmålas o sen upp i tvättstuga.

Borde söka efter mer borttappade saker, verkar vara stora hitta-igen-dagen!

2 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Fina grejer du har hittat Wickan. Och stort tack för besöket hos mig och dina fina kommentar.
Som svar kan jag säga att jag scannar bilderna. Har en alldeles ny och de blir så tydliga och fina i den.
Bättre än när jag tar bilder med kameran.
Nu har jag tittat igenom din blog och tycker den är jättefin.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Detta är en så stor resurs som du tillhandahåller och du ger bort den gratis. Jag gillar att se webbplatser som förstår värdet av att ge en utmärkt resurs för gratis. Jag älskade verkligen att läsa ditt inlägg. Tack!