onsdag 22 augusti 2007

Rensa i röran.

Den här boken läste jag i våras - Rensa i röran - med feng shui av Karen Kingston. (försökte foga in bild från nätet, men det gick dåligt...) Oj, vad jag rensade! Jag städade, slängde, gjorde i ordning för loppis, packade i förrådet! Det blev fint o öppet här inne i huset. Handlade ingenting på flera månader... Gissa vad som har hänt efter jag läst alla era fina bloggar?? Jo, jag har fått igen
"vill-ha"-suget, tagit in massor från förrådet (och det jag hade tänkt sälja på loppis!) OCH handlat!
Har tom ångrat massor med grejer jag sålt tidigare... Man ska ALDRIG slänga nåt! Det är ju det jag har sagt! Det kan alltid komma till användning nån gång!
Men det är likadant varje gång jag rensat - det lungt med inköp o relativt tomt i de flesta skåp ett tag, sen...


Oj, va ynklig bilden blev....

1 kommentar:

Amoroso sa...

Haha bloggvärlden är verkligen HEMSK för plånboken! Jag har också handlat sanslösa mängder sedan jag fastnade..
Kul föresten att du skrev i min blogg så att jag hittade hit till dig! Kommer garanterat hit igen!