torsdag 16 augusti 2007

Hemma hos oss...

Så här ser det ut i ena delen av vårt vardagsrum. Vi har flera mörka Carpati-möbler, jag gillar dom helskarpt, men skulle vilja ha något ljusare där inne. Men jag får nöja mig med att ha ljusa textilier och "saker"..
Blommorna är inte det finaste nu, skulle köpt nya. Krukorna är egentligen marmeladburkar (har lock nånstans) skedar finns i en låda, de stod på en träbricka, den har jag ljuslyktor på! De små vita ljusgrottorna har jag fått av en kompis + 3 stycken svarta. Två av vaserna är inköpta på IKEA o den tredje (trekantiga) har vi fått av vår dotters svärföräldrar.


2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

hejsan! tack för kommentar inne hos mig. är också inom skolans värld och trivs förträffligt. Arbetar som specialpedagog på ett högstadium, men har arbetat länge inom skolan och varit på alla stadier från förskola och uppåt. :-)
Fin blogg du har!
Kram

Wickans värld sa...

Tack... Det är härligt att jobba inom skolans värld! Kändes lite kymigt nu första veckan, men när det blir måndag o ungdomarna kommer blir det genast mycket härligare!!
Kram / Wickan