måndag 20 augusti 2007

En grön vrå

Kom på igår att jag skulle ställa fram mina gröna kattor som jag fick i födelsedagspresent för några år sedan. Lånade dotterns pelarbord (bättrade på ena benet, det var omålat!), sökte mer gröna saker. Men tji, det hade jag inte. Det enda jag hittade var en blomma i en grön kruka. På bilden ser de olika gröna ut, ser bättre ut "live". Hade en grön period i min gröna ungdom (men det var mest i textilier) Hahaha!


Närbild på kattorna, här passar dom bra! Duken är en gammal broderad duk som fanns hemma när jag var liten. Ska hänga upp en skomakarlampa sedan. Krukan med blomma (en annan än dom som är i ) fick min man av vår dotter i födelsedagspresent en gång. (Tror inte han kommer ihåg det! Hm...) Vrån blev i ett av (gäst / barn-) sovrummen.


1 kommentar:

Smultronstället sa...

Tack för kommentaren! Leta upp skåpet, det sväljer massor med saker, så himla bra!=) Trevlig kväll!