lördag 18 augusti 2007

Välkommen!

... till oss! Den här fina "Välkommen-stenen" är en present av avgående elever!


Så här ser det ut på ena sidan på bron. Jag har inte så mycket blommor i år, pga vår 2-veckors resa. Rosen fick jag i midsomras av gäster, den lilla blomman flyttade jag dit häromdagen, ser lite tagen ut! Lyktan är köpt på IKEA (eller om det är den jag fick tag på på loppis - halva priset!). Kannorna - den ena är det nog IKEA igen, den andra ingen aning! Hinken är en gammal sak som antagligen är inköpt på auktion en gång i tiden! Bänken hoppas jag ska bli vitmålad en gång. På den andra sidan står en dynlåda, ful som stryk, men perfekt för grillkol, olja o annat smått o gott - inga dynor i den! Skulle vilja att käre maken bygger två "kistor" i trä att ha på bron.


Ännu en present! Sprattelälg på insidan dörren. På utsidan har jag haft en välkommen-skylt som spruckit så nu är det tomt där. Krans kommer upp till jul!

Inga kommentarer: