torsdag 31 januari 2008

2007 års lista!

Fick en lista av Anita i början av året att fundera över... Har gjort det o NU tänker jag lägga in den på bloggen innan januari blir februari!!

Årets nyårslöften: Ger aldrig nyårslöften.

Årets aldrig gjort förut: Börjat blogga!!

Vem dog 2007? En saknad föreningskamrat

Årets hälsa: Tar emot att säga det… Men nog märks det att jag blir äldre…

Vilka länder jag besökte år 2007? Spanien, Danmark, Tyskland, Tjeckien, Österrike o Italien. Tror inte jag glömt nåt…

Årets lärdom: Lär mig något nytt varje dag, tror jag!! Många små saker o några stora!!

Årets framgång: Har rensat ut huset, ja – börjat då!!

Årets inköp: Måste nog passa här!

Årets matupplevelse: Allt det goda vi ätit när vi varit på våra resor! Gillar det mesta!

Årets film: Har bara varit på 1 bio i år!! Die Hard 4. Bra men inte bäst av alla filmer jag sett!

Årets slöseri: Inget!!

Årets glädje:Att umgås med alla våra vänner OCH familjen!

Årets jul firades med? Som vanligt. Med min syster o hennes dotter. Den här julen utökades vi med systerdotterns pojkvän. En trevlig bekantskap!

Årets tv-program: Ser knappt på tv!!

Årets önskan: Att hela familjen håller sig frisk.

Årets födelsedagar: Yngste sonen 20 i mars, den äldste 25 i april, jag i juli, svärdotter o svärson o dotter i september o maken i december. Några 50-åringar firades under året!

Årets onödiga: Har nog förträngt det!

Årets sämsta: Kommer inte ihåg nåt här heller!!

Årets må bra: Resor vi gjort, trevligheter med familj o vänner.

Årets sedda kändis: Ganska många! Kan nämna Björn Skifs!

Årets saknad: Pass

Årets människa/or: Alla våra vänner, både gamla o nya!

Årets blogg: Har upptäckt bloggar i år, så jag kan inte utnämna någon!!

Årets krångel: Det har varits yngste sonens cross. Köpte en ny o den började jäklas, tog ett tag innan det kunde åtgärdas.

Årets inte gjort: Det är mycket, men jag är nöjd med det jag gjort!!

Årets motion: Blev inte så mycket som jag tänkt mig!!

Årets flopp: Matjorden vi inhandlade. Dög bara till att så den nya gräsmattan på!!.

Året om din blogg: Har som tidigare skrivit börjat blogga 07. Det är jättekul o jag har fått många nya vänner genom bloggandet. Julkalenderswapen var också en kul grej!

Förväntningar på 2008: Att jag ska vara nöjd med året som gått den 31 december 2008!!

Inga kommentarer: