måndag 7 januari 2008

Arbetslusten hann i kapp mig!

Hade tänkt hinna så mycket under julledigheten... Nån som känner igen sig? =)
Det här hann jag åstadkomma innan julen tog slut!! Hittade först tyget o sedan kom lite arbetslust! Sydde ett överdrag till soffan i hallen. Den blev lite slarvgjord, det ska inte sitta där så länge så det blev inte häftat fast. Tyget räckte till två kuddar också! Det jag egentligen sökte var nåt liknande fast blå-randigt! Tom maken tyckte tyget var snyggt o att det skulle vara nåt till vår kökssoffa!! Fast inte rött, tycker jag...



6 kommentarer:

Randi sa...

Det var väl inte illa. Det blev ju jätte-snyggt! Förstår inte hur du hittat tid under just julhelgen - för det gjorde inte jag.
Kram Randi

Eva Agnes sa...

Snygg och mysig soffa med det tyget. Tycker inte det är fel med rött även om julen är slut. Det är ju inte precis en julröd färg.
Kramar Eva Agnes

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tycker att det ser fint ut med tyget...även om det är rött...det behöver ju inte alltid betyda jul!
Kul att läsa om dina sanningar!
Jag har ju också haft den där utmaningen...
Kram
Marie

Anonym sa...

Har utmanat dig på min sida,,,ser dock att ngn hunnit före!

Amoroso sa...

Vilken läcker soffa och vilka fina överdrag! Otroligt fint! För mig behöver inte röd heller alltid jul. Jag har mycket rött hemma- året om!

Anonym sa...

vilken söt liten soffa du har .
har kolla in lite i din blogg.¨jag kommer tebax