söndag 6 januari 2008

Sista kvällen....

...på ledigheten...suck...
Barnen har farit hem till sig efter en helg med spelande o trevligheter. Började plocka undan lite tomtar o andra små julsaker. Min sanningslista ska jag försöka knåpa ner i morgon. Har funderat över den o kommit på lite sanningar om mig själv!! =)


En sista titt i hallen i julskrud!



Den här korthållaren köpte jag förra veckan!! Tog bort julkorten från frysen o satte hit dem.
Blev inte så många kort denna jul, kanske det beror på att de flesta skickar via mail o mess. Själv har jag inte skickat ett enda vanligt kort!! Fick inte någon tid över att skriva....


Till köket...

Flyttade några tomtar till hyllan i köket. Får ta det lite pö om pö att bära undan... Ljusslingan syns inte på fotot...


Frukten håller på att torka ihop också...


Nuu, dags att gå o sova. Hoppas jag vaknar i tid i morgon bitti. Nu är det åtta arbetsveckor innan nästa ledighet....suck... Men tack o lov går vi en ljusare tid till mötes!

Gott nytt arbetsår till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket gulligt julpynt du har :) Den där skålen med apelsinerna i var jättefin! Hoppas du får en bra första arbetsdag på året! Kramar, Sofie

Kajsa sa...

Åtta arbetsveckor till nästa ledighet..?! Låter som om du skulle kunna jobba inom skolans värld?
Det är inte så dumt - med ledighet lite då och då.. :)
Gillar ditt hjärta vid fruktskålen.. Mysigt du har det.
Ha en bra start på arbetsveckan!
Kram
Kajsa