torsdag 10 januari 2008

Nytt år - ny almancka!

Första dagen jag handlade efter nyår kom jag på att jag hade ingen almancka. Det låg en hög vid kassan, det var därför minnet kom ikapp! Jag fick en "normal-stor" o den hamnade i köket. Idag när jag har plockat undan lite julsaker hittade jag denna som jag fick på en Kina-restaurang före jul. Fina bilder o tunna fina blad med tjusiga bilder på! Den här är ganska stor, så jag vet inte riktigt var den hamnar!!


Anita har ett bra tips på en egen kalender på sin blogg! http://anita.bloggagratis.se/
Titta in till henne så får ni se!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker almanacka! Jag kan tycka det är ganska bra om den är lite stor faktiskt... för då ryms det ju att anteckna lite i dagrutorna :) Kram, Sofie

Anonym sa...

Hej vännen!
Helt okej att du länkar.
Såg du bladen från Graphic Garden? De är söta och bra att skriva på.
Äh, jag kostade på mej en ny personlig almanacka. Den är ju kanon. Fast nu ångrar jag nog mej med färgen. Valde en turkos med vit text, men vill nog ha en brun med turkos text. Hm...
Stor kram till dej.

Randi sa...

Den var vacker och så snyggt den matchar din blogg!
Kram Randi