fredag 28 september 2007

Badrumsdetaljer

Visar lite småsaker som finns i vårt badrum. Hoppas det blir lite städande i helgen så jag kan visa lite mer än detaljer från alla rum. Men risken är liten att det blir städat, i morgon jobbar jag!! Men ska få komp för det, tack o lov! Sen kommer det hem barn i helgen så det blir till att umgås!

Den här "goda" tvålen köpte jag idag. Mandelmjölkstvål! Den luktar gudomligt! Men inte för mycket utan bara lite! Tvålkoppen hittade jag på Myrorna för några veckor sedan! Har fortfarande inte fått tag på den tvålkopp jag söker.....



Lite smått o gott jag lagt på en silverbricka. Ska lägga en duk eller nåt i botten. Vet precis vilken som ska ligga där, men jag hittar den inte! Typiskt! Borstarna inhandlades på Åhléns för många år sedan. Tvålen har jag haft kvar sedan jag var liten!! Tycker att omslaget är fint, men tvålen... njae, nog luktar den gott, men lite för starkt.


Dom här småtavlorna har hängt här några år... Har samma stil på den lilla toaletten. Kanske var dom här jag hittade på Loppis? Eller så var det dom här jag köpte på en mässa!


3 kommentarer:

Stina sa...

Vilket mysigt ord: Mandelmjölkstvål. Det lät som len sammet.:-) Kram

Spets och snor sa...

Det var ju snällt att du valde min blogg! kram Helena

Amoroso sa...

Åh man känner sig så lyxig när man får köpa sig nya tvålar som är lika lena som namnet :-)