torsdag 13 september 2007

Nymålat!

Har målat i kväll. Här har jag några före kort. Efter kommer sen! Grundmålningen gjorde jag för några dar sedan. Idag har jag målat "ordentligt". Men jag tycker inte det ser bra ut... Har köpt nya penslar, men... Det kanske ser bättre ut när det torkat, hoppas jag!

Dom här småhyllorna köpte jag på loppis när jag o dottern var o shoppade. Jag har två sedan tidigare, har visat dem ommålade. Var jag ska ha dom här har jag ingen aning om!!


Den här ljusstaken har jag haft i förrådet ett tag. Den var i en auktionslåda jag ropade in för några år sedan. Kom på att jag skulle vitmåla den! Nåt annat jag kom på var att ta ett före-kort, när jag hade hunnit måla lite!


Den här ljusstaken hade vi som adventsljusstake för flera år sedan. Den är också inhämtad från förrådet.

Hoppas det kommer efter-kort under helgen!

Ska visa annat än mina linnedukar också, som kommer med på varje bild! =)

2 kommentarer:

Smultronstället sa...

Tack för kommentaren på min sida!=) Det ska bli kul att se efter-bilderna också!=)

Granne med Selma sa...

Mycket målarjobb du har framför dig i helgen, men så kul! :-)
Har också målat en sån där mörkbrun ljusstake vit (fyndad på loppis för 10 kronor) och den blev jättefin!
Kram