onsdag 12 september 2007

Hallen

Måste visa hur det ser ut hemma hos mig. Jag har länge funderat på IKEAs avlastningsbord, men det har aldrig blivit av att köpa det. NU när det är mer allvar, har dom slutat sälja det! Det här bordet låg ute på Blocket för några veckor sedan. Vad jag inte fick veta var de precisa måttet. Hade inte fått tag på säljaren när jag åkte in till stora staden. När jag fick tag på honom kunde han måtten. Tänkte att det kanske inte går... Men jag köpte bordet o ni ser! Det var ganska nära att det skulle varit för långt. Bordet är hemmagjort, stadigt o ordentligt!! Är grundmålat o det får duga ett tag.



Har lagt torkade rosenblad i min glaskupa. Dahliorna har frusit ner... =(


Vilken tur att jag eldat ljusen lite! Annars har dom inte rymts på bild! Hahaha! Den lilla "glasskålen" är en ljuslykta som egentligen ska vara på en "järnställning", men den är lika fin ensam.

Några av mina alla flaskor / karaffer

Gamla konserveringsburkar med värmeljus, som har en strykande åtgång nu när det är mörkt om kvällarna!


1 kommentar:

Mindi sa...

Nä men är det inte tyyyypiskt.. när man väl bestämt sig ja då säljs det inte mer. :(

Men det blev fint med det andra bordet i alla fall. :)

Kramis
M I N D I