torsdag 27 september 2007

Tid för ljus!

Det är en fördel med att det är höst och att det börjar bli mörkt. Alla ljus som vi kan tända! Det är så mysigt - det är tända ljus överallt här hemma, nästan. Min man sa ikväll att när vi ska sätta oss och äta, då ska jag först hämta en tändare för att tända ljus! Hittade en Cult-värmeljusstake för halva priset idag! Köpte en svart att ha på min nya löpare!


Så här blev ljusstakarna jag målat. Till den här måste jag köpa nya ljus. Det är så små hål för ljusen, dom här vill bara ramla av! Det här är en auktionsljusstake som jag ropade in för något år sedan.

Den här ljusstaken är väl kanske 15- 20 år. Passade så bra till vårt furubord! Nu passar den överallt! Det ÄR så snyggt med vitt. Vitt som jag hade överallt för 30 år sen... allt kommer igen!



1 kommentar:

Annika sa...

Vilka fina ljusstakar du har, och som jag brukar säga, ljus och lyktor kan man aldrig få för många utav.=)
Och äntligen så börjar min sambo på lära sig det ;) /Annika