tisdag 18 september 2007

På sammanträde....

... har jag varit på i två dagar. Å det var i stora staden. Innan jag åkte hem idag, fick jag lite tvångstankar!! Måste gå o titta i affärer lite grann!! Inte så jag lider av mina tvångstankar, men när det här händer lider jag liiite...

Hittade en jättefin ängel. Gick till kassan. Expediten gick till lagret o hämtade en kartong. Jag tänkte att "Ja, hon hade ju bara en framme, det är säkert visningsex o hon har färdigpackade på lagret. Jag kanske ska be att få kolla ängeln." Men det gjorde jag ju inte. Jag litar ju på att sakerna ser OK ut...
Kom hem o öppnade paketet...



FEL ÄNGEL!!!! Men den här var också fin... Men jag hade ju valt den jag helst ville ha!! Jag hade tur att affären var öppen när jag kom hem, för jag ringde. Sa att jag bodde en bit från stan o inte visste när jag ska in nästa gång. Men hon skulle lägga undan "min" ängel. Vilken tur!!

Men jag kommer nog att behålla den här ändå... tror jag... =)

Försökte för vilken gång i ordningen, vet jag inte, att besöka en annan "prylbutik". Förra gången var det helstängt, idag stängde dom kl 16! Hur kan en butik mitt i centrum ha öppet mellan 13 o 16?

Handlade lite annat också... visar k a n s k e nån annan gång....

Men jag kommer inte att visa däcklagningskitet, tror jag!! Eller är någon intresserad av att se det?? =)

Inga kommentarer: