måndag 3 september 2007

Fikapaus!

Igår skulle jag bjuda min man på kaffe med kaka... Det var slut på kaffe i kaffeburken (ja, jag har bytt till en annan, det kändes så skadligt att använda den gamla porslinsburken....). Jag tog kaffeförpackningen o hällde kaffetpulvret... i kannan!!! Men som historien jag läste på någons blogg häromdagen - jag är ju över 40! Jag glömmer!! Eller vad det nu var!
Vi fick oss ett gott skratt, förutom kakan till kaffet!! =)


Var o hälsade på goda kamrater förra veckan o hon hade så fina gamla koppar. Då blev jag påmind om dom här!! Dom hade vi hemma i det fula sidobordet i vardagsrummet, jag tyckte att kopparna var fula också! Liksom allt annat som fanns där. Nu tycker jag kopparna är jättefina.
Skåpet skulle jag gärna haft idag!! Kaffet smakade väldigt gott ur kopparna!

Inga kommentarer: