måndag 3 september 2007

Tjejsnack

Veckans frågor o svar..

I bakgrunden

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
MSN:s hemsida, har bara blivit att jag behållit den. Ibland har jag haft länstidningen som första sida, ibland kommunens hemsida, eftersom jag har min mail via den.

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Har lagt in ett kort där jag o min man kramas. Det är så fint o det syns att vi tycker om varandra - efter drygt 30 år!!

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Telias bild på en ö o en palm! Har inte lagat in nån egen. Har en "lös" kamera till min mobil, har aldrig använt den. Känner inte att jag har behov av att lägga in nån speciell bild!

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Nu har det börjat mörkna... ser konturerna av några träd vi har på gräsmattan. När det är ljust har jag vår altan, sedan gräsmattan, sedan åker, sedan skog! Åkern arrenderar en av våra grannar, nu har han stängt för så fåren går där!

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Inget!! Endast surret från datorn hörs!!

Inga kommentarer: