onsdag 26 september 2007

Tjejsnack....

Sommaren 2007

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Vaddå regn?? Jag har haft fint!! Även när jag varit hemma. Det regn som kom var inte så mycket hos mig!
Det jag minns mest... Läs min blogg! Semestresan o buddhainvigningen.

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Jätteskön! Älskar att vara ledig o ta dagen som den kommer. Se även nästa svar!

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Se bloggen!!! Har rest ute i Europa i 2 veckor, resten hemma o närområdet.

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Absolut inte! Vet inte när jag gjorde det här hemma sist. Men ligger gärna vid stranden när jag är utomlands, men det är inget som är viktigt. Det är för att slappa o att det är nära till vattnet! Ligger inte o pressar.

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Påta i trädgården, träffa vänner o barn, gå på auktion, slappa... Finns inte nån direkt favoritsysselsättning!

Inga kommentarer: