onsdag 26 september 2007

Paradhanddukshylla!

Jag visade min gamla paradhanddukshylla för några veckor sedan, och att jag skulle måla den...
Nu var det så att jag hittade en annan på loppis... och jag har målat den istället! Tyckte den andra var för skadlig att måla! Så här blev min 10 eller det kanske var 20 kronors-hylla!
Den hänger i tvätten o jag har inte tänkt ha någon paradhandduk hängande här. Sa till min man att "nu tvättar du dina skitiga händer här inne o torkar på den mörka handduken"!
Då kanske tvättfatet på toa får vara rent ett tag... =) Men han skitar ju ner sig när han gör nåt till mig!!!! Eller oss! Å tvätta sig vill jag ju att han ska!

Det fanns bara svarta skruvar hemma...


1 kommentar:

Mindi sa...

Jätte fin ju. :)

Så-å kul att du vill vara med på swappen... super duper skoj. :)

Ha en riktigt skön torsdag!

Kramis
M I N D I