måndag 24 december 2007

Dopparedan..

En sista bild från julkalenderswappen - en tjusig ljusbricka med en juligt o ljuvligt ljus!
Min härliga tomte Linda vet vad jag gillar! God jul till dig o andra småtomtar! Det blir tomt i morgon utan paket att öppna!!
(Duken köpte jag på Hemtex - ni vet jag skrev om 50% på julsaker!!!)


Är det någon som känner igen dom här sakerna? =) + en till som "Stora" Tomten kommer med! God Jul Anita!! Tycker jag har varit inne mycket hos dig, men det har visst flera varit! Var in en hel del innan jag köpte sakerna för att se vem du "är" också!!


Hinner inte in till alla er som varit in hos mig o önskat god jul - God Jul även till er!! I morgon blir det lugnare här o då ska jag tjuvkika hos er!

Nu ska vi packa in julklapparna i bilen, åka till kyrkan på julbön o sedan åker vi in till stan till min syster (det var hennes namn jag lånade när jag skickade paketet till dig Anita, kunde ju inte skriva mitt eget, då skulle jag antagligen bli avslöjad!!). Efter allt julfirande åker vi hem bara jag o maken (kanske yngste sonen kommer med, men han åker tillbaka till sig i morgon - partydags med kompisarna), tänk så tyst vi får det här hemma då!!

Än en gång:

GOD JUL till er alla!! Sköt om er!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God jul! Ha det fint och juligt så ses vi på tisdagstemat. :) PS. Tufft med det runda ljuset! Ser ut som en sån där röd julost.

Ann-Sofie sa...

Kikar in och önksar dig en God Jul!
Kramar

Anonym sa...

Hej goaste snälla Tomtemor!
Åh, det var du, det kunde jag inte gissa. :o) Fast visst har du varit mycket hos mej, men jag tittade på besöksstatistiken och då låg Milla bäst till.
Du har skrivit goa rara kommentarer och aldrig avslöjat eller försagt dej. Så roligt.
Tack för allt fint som jag har fått. Då kan jag ju fråga dej... kan man få tag i fler glöggmuggar tror du? De är så söta och är till gott ändamål.

Hoppas att vi kan hålla kontakten och besöka varandra framöver.
Det är så kul och jag blir så glad.

Ha det gott kära. Nu ska jag mysa av två dagars ledighet.
Stor bamskram och bamsetack från ensomkännerstorlyckaöverattfåttvaramediswappenochfåttlärakännadejochdeandra.

Mindi sa...

Hi-hi det är så skoj att kika runt hos er alla och se vem ni var tomtar till. :) Vad mycket mysigt du har fixat med till Anita och vad mycket skoj du har fått utav Linda. :) KUL!

Äntligen sovmorgon i dag... men nog blev man väckt klockan sex för att de söta katterna ville ut. Så så var det med min sovmorgon i dag. ;) Kan ju aldrig somna om! :(

Hoppas att julafton var jätte mysigt och hoppas att du får sköna mysiga dagar resten utav julen!!!

Kram kram kram
M I N D I

Skatan sa...

Tack samma du! Är nyss hemkommen från v-by där vi har proppat julmat i några dagar...sitter däst och läser igenom bloggmeddelandena. Härlig!

Sköt om dig!